Könyvajánló| Danielle D. Taylor: Az első lépések





Hallottál már az utazó könyvekről? Én így ismerkedtem meg Danielle D. Taylorral.



Lehetőségem adódott arra, hogy ezt a könyvet utazása során én is elolvassam.

Kíváncsian vártam, hogy milyen Az első lépések című könyv. Még nem hallottam korábban az íróról.




A különleges tudással rendelkező Jessmine életébe léphet be az olvasó. Az, hogy mekkora és milyen ez a tudás, még számára is titok. A misztikus világ és, a közösség, ahova kerül, segítségére siet, hogy megismerje magát. Az érzelmek és kapcsolatok megélése furcsa volt számára. Több alkalommal is próbára teheti, hogy mit tud valójában.



Ez a könyv, egy sorozat első része. Számomra egy negatívum jelent meg, az, hogy hamar kiolvastam. Így remélem, hogy hamarosan folytatódik.

Ha lehetőséged van, hogy bekapcsolódj egy utazó könyv utazásába, javaslom, hogy ne hagyd ki.
Új könyvek kerülhetnek fel a kedvencek listájára esetleg.

Jó olvasást kívánok hozzá!


Megjegyzések