Könyvajánló| Palotás Petra: Vénasszonyok nyara





Több véleményt olvastam róla, és nagyon kíváncsi voltam, rám milyen hatással lesz a könyv.



Mire eldöntöttem, hogy nekem is a kezembe kell venni a Vénasszonyok nyara c. könyvet, már túl voltam több dicsérő véleményen.

Tudtam ki a Palotás Petra,és tudtam, hogy mire számíthatok.

De tévedtem. Azt gondoltam, hogy három ember újra találkozásának leszek tanúja, annak jó és rossz érzéseivel együtt. És majd levonom a végén a következtetést, hogy jól gondolom-e. Aztán a polcra kerül a könyv.

Arra viszont nem számítottam, hogy ezek az érzelmek rám is hatással lesznek. Hogy,a történet előre haladtával azon gondolkozom majd, én hogyan döntenék az egyik főszereplő helyében. Hogy, a sorok között lapuló érzelmek ott vannak minden olvasó múltjában és jelenében. Amikor pedig azt hittem, hogy felfedeztem benne minden érzelmet, vágyat és szép emléket, akkor jöttek az utolsó oldalak. Azokat könnyezve olvastam végig. Azok az életem egy szakaszának az utolsó pillanatai is voltak.



Számomra ez nem "csak" egy könyv volt az elolvasandók listájáról. Egy KÖNYV lett, ami segített egy életszakaszt újra megélni.



Nem csak halhatatlan szerelemről olvashatsz ebben a könyvben. Sokkal többről!

Ne hagyd ki!

Megjegyzések