Könyvajánló| Tomor Anita: Most már együtt álmodunk!





Vártam, hogy a kezemben legyen a könyv, mert nagyon kíváncsi voltam a folytatásra. Nem csalódtam.



Ebben a részben is ugyanúgy párhuzamosan folytak az események a két szereplő által, mint az előzőekben. Nekem ez tetszik, így még élvezetesebb volt az olvasás.



A főszereplők által nem a jelenben találja magát az olvasó. Külön tetszett, hogy csak a múltat, azt a bizonyos "másik világot" mutatja, a könyv összes lapján. Indora világában kerülve már nem tudsz szabadulni. Nem kívántam, hogy a jelen is benne legyen a történetben.


A lapokon lévő fordulatok nagyon érdekesek és izgalmasak. Tovább lehet gondolni, és ez pont azért jó, mert így már most folytatásért kiált. És persze az olvasó is kreálhat egy saját folytatást.

"Nem ígérhetek nagy dolgokat, csak azt, hogy örökké szeretni foglak."

Nagyon tetszett ez a rész is.

Ha még nem olvastad a többi könyvet, itt megtalálod őket. Ne hagyd ki.



Megjegyzések