Könyvajánló| Tomor Anita:Nyolc éjszaka



Hogyan lehet két nap alatt átélni nyolc éjszakát? Kiderül, ha elolvasod a cikket!



Újra kezemben tarthattam Tomor Anita könyvét. Azt hittem tudtam mire számíthatok, ha elkezdem majd olvasni. De arra viszont nem számítottam, hogy két nap után bezárom a könyvet.


Az első oldalak után nem volt kérdés, hogy megint könnyed stílusú sorok között találom majd magam.

Miután minden előkészületet megtettem annak érdekében, hogy zavartalanul hódolhassak a kedvenc időtöltésemnek, jöhetett az ismerkedés a regény szereplőivel. Kedves, szerethető karakterek, akik bőrébe szívesen bele bújna az olvasó.



Fogytak a sorok, és én megszűntem a külvilág számára. Mosoly..kuncogás..mosoly. Így teltek a percek olvasás közben. Minden fejezet után vártam, hogy végre beteljesedik a vágy, de a történet menete mindig hozta az új eseményeket, így nem volt probléma, hogy nincs még egymásra találás.



A könyv stílusa, két szálon futó, mégis egy irányba menő története, csak fokozta a könnyedségét.

"Hogy a végén enyém legyél. Örökre."



Ez a könyv is ugyan úgy tetszett, mint a Helló újra kedves exem. Csak ajánlani tudom.

Nagyon örülök, hogy ezek a könyvek a polcomra kerülhettek.

Hamarosan egy újabb könyvéről mesélek majd.

Neked melyik könyve a kedvenced?






Megjegyzések