Könyvespolc


Újra egy e-book a virtuális könyvespolcon.


„Csak tedd, ami legbelülről ered. Aki Te vagy.”
Mindig érdeklődve olvasom az olyan írásokat, amik arról szólnak, hogy hogyan tudjuk saját személyiségünket jobbá tenni. Hogyan tudunk a világban összeszedettebben élni. Amit most hoztam nektek, az is egy ilyen olvasmány.

Eyn- Te csinálod az egészet

Ez az e-book számomra újból tanulságos volt. Először nehezen fogytak a sorok olvasás közben. Talán azért, mert sokszor elvesztettem a fonalat. Ebben az esetben nem volt egyből egyértelmű, hogy ki vagy kik a szereplő(k). Jelentem a végére kiderült. Ahogy haladtam, egyre jobban sikerült azonosulnom. Így már persze érdekesebb volt.



A vonzás hatalma..

Eddig is tudtam, hogy én vagyok a felelős azért, ahogy érzem és élem a világomat, és, hogy ha bevonzom a jót vagy a rosszat, az bizony meg is jelenik. De mindig jó, ha visszaigazolást is kapunk arról, hogy hogyan is cselekszünk.
Talán furcsán hangzik, de valóban a legjobb döntés, ha hallgatunk a megérzéseinkre. Ebben az e-bookban, sorról sorra ez történik. Vagyis ha jól figyelünk, akkor az előttünk álló feladatok vagy kérdések megoldásait is megkapjuk magunktól.

„A külső történések mindig eszközök. Először belül zajlik a teremtés, majd a külső események követik azt, ami belül már megtörtént.”

Ennek az e-booknak a sajátossága, hogy előre haladva az oldalakon válik egyértelművé, hogy „Te csinálod az egészet”. Tehát a környezeted, a körülötted lévő emberek csak a segítségedre vannak a folyamatokban. Ők nem felelősek a döntéseidért.
Ajánlom mindenkinek ezt az e-bookot. Egyetlen negatívuma, hogy nem foghatod kézbe, és nem érezheted a lapok jellegzetes könyv illatát.


Ha még többet szeretnél megtudni az egyéniség építésről, itt megtalálod.

A könyvespolcon még 42 üres hely van.


Kedves olvasó, szeretném, ha ajánlanál Te is egy könyvet. Mit hozzak a könyvespolcra?


Megjegyzések