Könyvespolc


Az első könyv, ami felkerült a polcra, így év elején.

Ugron Zsolnanevével teljesen más okból találkoztam. Tévéműsorát láttam, és akkor keltette fel az érdeklődésemet. Persze nekem is, mint mindenkinek a mai világban, a Google a barátom. És akkor láttam, hogy már több könyvet is írt.  Kiválasztottam egyet a sorból, és ezt most elhoztam.

Úrilányok Erdélyben
„Ugron Zsolna első regénye valóságos utazás báltermeken és mosókonyhákon, palotákon és romokon, szövevényes rokoni kapcsolatokon és egy sodró szerelmen át a pesti nyüzsgésből a Kárpátok lábához majdnem az Üveghegyen túlra. Anna irigylésre méltó életet él Budapesten: tökéletes férfi, érdekes tévés munka, sok utazás, nagy társasági élet, ragaszkodó barátok. Ám egy nap különc bécsi nagynénje és egy megrázó találkozás rádöbbenti, hogy szép üvegburája alatt már alig kap levegőt. Útkeresése közben rátalál örökségére és egy kis erdélyi faluban a mindent felülíró szerelemmel együtt önmagára is. Pillanatképek az erdélyi arisztokrácia elsüllyedt világából, és kései utódaik nem mindennapi hétköznapjaiból.”


Ezután a beharangozó után, nagyon kíváncsi voltam, vajon tényleg azt kapom majd, amit kínál. Meg kell, hogy mondjam nem csalódtam. Tetszett a könnyedsége, és bele tudtam képzelni magam a főszereplő életébe. A pillanatnyi helyzetekbe, és az általa bemutatott női létbe.

A könyv olvasása közben szinte előttem volt, a szerelmes férfi botladozása, hogy felhívja magára a figyelmet. Az olykor megjelenő dacos arc, ha nem úgy sikerült valami, rám is visszanézett. Minden ilyen jelenet mosolyt csalt az arcomra.  A játékos harc, férfi és nő között ott volt a sorokban. És persze a szövevényes események között, egy kicsit valóban bepillanthattunk az erdélyi arisztokraták életébe.

A könyv nálam a nehezen letehető kategóriába került. Szívesen ajánlom azoknak, akik nem ismerik Ugron Zsolna könyveit.  5/5



Még 49 üres hely van a könyvespolcon!




Megjegyzések