Sarah Addison Allen: A csodálatos Waverley-kert



Most egy sorozatból hoztam könyvet.  Vörös és arany pöttyök jelölik. Többféle kategória, de mind érdekes.  Most egy aranypöttyös került a blogra.

Sarah Addison Allen: A barackfa titka. A Blue Ridge Madam, a környék legimpozánsabb otthonának számított, évek óta hanyatlás és szégyen jelképe. Willa Jacksont és Paxton Osgoodot több dolog is összeköti. A hátuk mögött álló két család valódi múltját egy barackfa is tudja.

Rejtélyes múlt, és a két lány útnak indul, hogy pontot tegyen a múlt szövevényes történetének végére. Persze ebből a könyvből sem maradhat ki a szerelem. Titkolt és el nem fogadott érzelmek kísérik végig az olvasót az első oldaltól az utolsóig.

Én nehezen tudtam letenni, mert amikor úgy döntöttem, hogy „ na jó, de most már tényleg ez lesz az utolsó oldal” , mindig történt valami ami miatt folytattam. Tetszik a könyv stílusa. Ahogy a történet kibontakozik, és ahogy a mellékszereplők is épp úgy érdekesek, mint a főszereplők.  Ez a könyv nálam, a megéri a másnapi álmosságot kategóriába került.
5/5 pontot kapott nálam a könyv.


Megjegyzések