Macskanő a macskakövön 15.rész


Simone újabb kérdésekre adja meg a választ. Persze, csak bonyolultabb lesz minden!

Amikor Cat szóhoz tudott jutni, csak annyit kérdezett:
- Honnan tudsz róla?
Simone felállt, és bement a házba. Kis idő múlva egy halom borítékkal a kezében tért vissza. Nagy alakú, sárga borítékokat rakott le Cat mellé.
– Mik ezek? –kérdezte félve Cat. Mostanában az ilyenek nem túl jó dolgokat jelentettek számára.
– Nézd meg őket. Benne van a válasz, hogy honnan tudok Daveről. –mondta Simone és közben belenyúlt az egyikbe. Kivette azt a fotót, ahol Cat és Dave a parkban ülnek egy padon.
– Amikor nagyapád mesélt róla, hogy a széfbe teszi a levelet, én már gondolkoztam rajta, hogyan is tudlak megvédeni, ha ő már nem lesz. Aztán nem olyan régen találtam egy magánnyomozót, és felkértem, hogy figyeljen téged. Pusztán azért, hogy időben tudjak lépni, ha veszélyben lennél. Az egyik alkalommal egy olyan borítékot kaptam, amiben benne volt egy kép rólad és Dave-ről. Akkor tudtam, hogy ideje lenne felkeresnem a rendőrséget. Meg is tettem, és jeleztem, hogy hamarosan te is érdeklődni fogsz az akta után. És ez meg is történt. –Simone nézte Cat arcát, és reménykedett benne, hogy nem érzi úgy, hogy csalódott benne.
Cat végignézte a képeket, és teljesen összezavarodott. Nem értette, hogy mi történik valójában. És most akkor mennyire van veszélyben, ha Simone is és a rendőrség is figyeli minden lépését?
– Simone, akkor engem most két ember is figyel? Most is itt van valahol az egyik? Tudják, hogy nálad vagyok? Záporoztak a kérdések Catből.
- A rendőrség tudja, hogy nálam vagy, szóltam nekik. Azt, hogy küldtek-e ide valakit, nem tudom. A biztonságod érdekében fontos, hogy tudják. –mondta Simone. Annak idején apád nagy horderejű csalásra derített fényt, sok befolyásos ember került a rendőrség látóterébe, és Dave apja meg akarta bosszulni ezt. Nem tudja azóta sem, hogy apád mennyit mondott el a rendőrségnek. Bízom benne, hogy még az sem került tudomására, hogy a fiával vagy, de szerintem ez is csak idő kérdése. –nézett  Catre Simone.
– Amióta elindultam hozzád szinte egyfolytában csörög a telefonom, Dave hív. Mit mondjak neki? Hogyan magyarázzam el, hogy a mi kapcsolatunkból nem lehet semmi, hogy miattam ő sincs biztonságban? Simone, mit csináljak? -kétségbe esve nézett rá Cat.
– Most az a legfontosabb,hogy megnyugodj, és utána megpróbáljuk összerakni, amit tudunk. Aztán majd beszélsz Dave-vel. Ha legközelebb hív, majd én felveszem és elmondom neki, hogy jól vagy.
Erre nem kellett sokat várni. A telefon végszóra csörögni kezdett. Cat és Simone összenéztek. Simone felvette a telefont, és benyomta a gombot.
– Halló. –szólt bele Simone.
– Halló, ki maga? –jött a túloldalról a kérdés. -Hol van Cat, mi történt, miért nem Ő vette fel a telefont? –kérdezte Dave.
– Cat jól van, majd fogja Önt keresni, kérem, legyen türelemmel. – Simone kinyomta a telefont.
– De..-szólt vissza Dave, és már csak az idegesítő sípoló hangot hallotta.
Folytatása hamarosan....





Megjegyzések