Könyvajánló| Tomor Anita: Sugar Daddy




Egy újabb könyv az írónőtől. Az, hogy nekem, hogy tetszett, kiderül a cikkből.



Én nagyon szeretem Tomor Anita könyveit.

A Sugar Daddy is bekerült a szuper könyvek közé. Lily története lehetővé tette, hogy ez a könyv egyalkalmas legyen. Nem tudtam letenni. Mindig, amikor egy rész végéhez értem, és megfogadtam, hogy most már leteszem a könyvet, akkor jöttem rá, hogy így nem lehet aznapra vége. Ezért, mire észbe kaptam, már az utolsó oldalt olvastam.

Rájöttem, hogy így nem érhet véget a történet. Kívánja a folytatást. Mi nők mindig vágyunk a még nagyobb happy and-re. Remélem ennek a könyvnek is lesz majd következő része.



Tetszik, hogy két szálon fut a történet. Amikor épp Lily gondolat világába merül bele az olvasó, akkor máris megkapja Logan érzéseit a másik oldalon. Naná, hogy nem hiszem el, hogy sokáig ellent tud állni majd Lily. És persze,arra is kíváncsi vagyok-és lehetőleg már a következő sorban-hogy Logan mit talál ki, hogy el nyerje a szívét.




Kellemes,könnyed szerelmi történet. Pont olyan, amire egy bekuckózós estén vágyik az ember lánya.

Ha kíváncsi lettél az írónő többi könyvére, pyrus kiadó oldalán megtalálod őket.


Megjegyzések