Könyvajánló| Tomor Anita: Álmodtam már rólad




Ha azt hiszed, hogy a szokásos szerelmi történet vár rád, akkor meg fogsz lepődni!



Egy újabb Tomor Anita könyv, amit mindenképp írj fel a "feltétlenül el kell olvasnom ezen a nyáron" listára.

Ahogy ígértem, elolvastam az Álmodtam már rólad című könyvet.

Mondanom sem kell, hogy egyáltalán nem esett nehezemre ezzel a könyvvel kivonni magam a napi forgalomból.

Amikor először a kezembe vettem azt gondoltam, hogy az Anitától megszokott szerelmi történetnek leszek részese, ahol a nő nem fogja könnyen beadni a derekát.





Ez egészen odáig stimmelt is, hogy egy pasi és egy nő találkozásából azonnali vonzalom lesz. De csak ennyi.

És ekkor kaptam egy csavart. Ami persze nagyon tetszett.

"Az, hogy Ő egy lilion, én meg glosszán vagyok? "

A történet folytatása engem levett a lábamról. A két főhős szerelme ami nemcsak a mai világban létezik, elérte, hogy ne lehessen csak úgy egyszerűen letenni a könyvet. A "még két oldalt elolvasok és befejezem" gondolat itt nem állja meg a helyét.

Az időkapu feltűnése izgalmassá teszi a történetet. Hiába olvasod el az utolsó mondatot, attól még nem ér véget a történet. Az az érzés lesz rajtad úrrá, hogy "na jó, ennek itt nem lehet vége", és arra késztet, hogy minél hamarabb kezedbe vedd a folytatást.




Csak javasolni tudom, hogy ezt tedd.

Ez a könyv is megtalálható a pyrus kiadó weboldalán.

Jó szórakozást!

Neked, hogy tetszett a könyv?








Megjegyzések