Helló újra kedves Exem| Könyvajánló



„Igazi, ízig-vérig romantikus könyv,melyet lehetetlenség letenni.”


Lehetőséget kaptam Tomor Anitától, hogy legújabb könyvét elolvassam.
Nézzük, hogy mi volt a benyomásom a könyvvel kapcsolatban.

Helló újra kedves Exem

Amikor végre a kezemben tartottam a könyvet, az első dolgom az volt, ami minden könyvmolynak. Érezni akartam a könyv illatát. Biztos vagyok benne, hogy ezzel nem csak én vagyok így.  A következő pillanatban pedig birtokba vettem, és a sorok csak úgy fogytak szótlanul.

Pontosabban nem szótlanul, mert szinte az első perctől kezdve felváltva kuncogtam, és mosolyogtam. A család tudta, hogy itt veszített el. Esélyük sem volt velem érdemben kommunikálni jó ideig. Teljesen elvesztem. A sztori magáért beszél, a szereplők fantasztikusak.



Nora,a maga egyszerűségével és kudarcba fulladt szerelmi életével a valóságot mutatja meg. Túl a nagy csalódásokon, és benne a biológiai ketyegő által sugallt időzónában, gyerekre vágyik. De az expasi megjelenésével minden elmélete borul. Mondanom sem kell, hogy mindig van a történetben egy barátnő. Emmát egyszerűen imádtam. Szókimondó, élet igenlő és mindig tudja a tutit.

Csak azért kényszerítettem magam arra, hogy letegyem a könyvet, és ne olvassam ki két nap alatt, mert sajnáltam volna, hogy vége a történetnek. Nora, bárki lehet, aki szembe jön velem az utcán. És Emma is lehet, akár a szomszéd lány is.

Lenyűgöző, vicces, és nagyon is életszerű történet. A karakterek csodálatosak, és persze Patrick valóban az álom pasi kategória minden tekintetben.



Semmi esetre se hagyd ki Tomor Anita könyveit. Fel kell, hogy kerüljenek az elolvasandók listájára.


Köszönöm Anita az élményt!


Megjegyzések