Könyvespolc


„Életvándora rakd le zsákjaidat, hagyd a földön a múltat, s szállni fogsz könnyedén előre.”



Eyn-A személyes energia.Most egy olyan könyvet hoztam, ami tulajdonképpen ebben az esetben nem volt számomra kézzel fogható. A mai virtuális világban tálcán kapunk mindent. Ebben az esetben is. 
Kivételesen a net segítségével olvastam, e.book formájában. Semmit nem veszített érdekességéből. De azért én az a személy vagyok, aki szereti a kezében tartani a könyvet, és érezni az illatát.



Ma egy olyan történetről szeretnék beszélni, amiben a személyes energiáról olvastam. Arról, hogyan tudom minél jobban a saját hasznomra fordítani.

„Mások véleménye folyton változó, a belsőből eredő tudás rendíthetetlen.”

A könyv előadásmódja nagyon tetszett. Nem száraz tényeken alapuló, monoton felsorolásból áll. Két ember (mester és tanítványa) párbeszédén keresztül tud az olvasó saját energiájával foglalkozni, ráismerni saját hibáira.

A sorokban elrejtett feladatok elvégzésével jobbá tehetőek a mindennapok. A pozitív szemléletmód minden esetben segítségünkre lehet. Általa nem akadályokat látunk, hanem megoldandó feladatokat. És, ha ehhez még megtanuljuk az energiánkat is jól felhasználni, sokkal hamarabb célt érhetünk.



A fejezetek végén található összefoglaló mondatok, akár napi mantraként is velünk lehetnek.

Bár első ránézésre nem tűnik könnyed olvasmánynak, de pár oldal után, nem könnyű letenni.


Ha még többet szeretnél megtudni az egyéniség építésről, itt megtalálod.

Még 44 üres hely van a könyvespolcon. 

Kedves olvasó, szeretném ha ajánlanál Te is egy könyvet. Mit hozzak a könyvespolcra?




Megjegyzések