Könyvespolc


Az első részt, kivételesen hamarabb láttam filmen, mint ahogy elolvastam volna. Ezért, a második résszel könyvként szerettem volna találkozni. Mivel mindenevő vagyok a zene és a könyvek terén is, így nem volt nehéz felkelteni az érdeklődésemet. Furcsa világba kalauzolt a könyv, de nem bántam meg. Vörös pöttyösök közül való.

Cassandra Clare: Hamuváros (Végzet ereklyéi második kötet)
„Clary Fray másra sem vágyik, csak hogy végre ismét normális életet élhessen. De vajon mi számít normálisnak, ha valaki démonokat pusztító Árnyvadász, az édesanyja varázslattal előidézett kómában fekszik, és egyszerre vérfarkasok, vámpírok meg tündérek nyüzsögnek körülötte? Clary szívesen töltene több időt legjobb barátjával, Simonnal, csakhogy az Árnyvadászoktól nem szabadulhat - főleg nem jóképű, ámde bosszantó, újonnan megtalált bátyjától, Jace-től. Clary csakis úgy segíthet édesanyján, ha felkutatja a rossz útra tért Árnyvadászt, Valentine-t, aki talán őrült, bizonyosan gonosz - ráadásul az édesapja. Amikor a Végzet Ereklyéi közül a másodikat is ellopják, a félelmetes Inkvizítor Jace-t gyanúsítja. Lehet, hogy a fiú tényleg elárul mindent, amiben hitt, és az apja mellé áll?”


A beharangozó és, persze az első rész ismerete mellett, belevetettem magam az olvasásba. Vártam a folytatást, és nem csalódtam. Az események pörögtek, nem nagyon volt idő levegőt venni, és elgondolkozni, hogy merre tart a gonosz, és felismerik-e majd időben, hogy téves megítélésekkel akar „jót” az Inkvizítor.

A könyv végére érve, pont azt éreztem, ami egy jó történetnél természetes: kell a folytatás.  Még szerencse, hogy van. Csak az időfaktor az ami, határt szab.

Kellenek az ilyen könyvek is, hogy a megszokott napokból egy kicsit kimozdítsák az olvasót. Egy másik világ, egy másik élet, egy másfajta történet.

Ajánlom azoknak is, akik első ránézésre visszatennék a könyvet. Ne tegyék, kellenek a kihívások a könyvek terén is. Én is így tettem, és nem bántam meg. A következő rész, már az asztalon vár.

Bízom benne, hogy az is ennyire tetszeni fog. 







Megjegyzések